2011年2月16日星期三

手機市場洗牌

上星期有關手機嘅新聞特別多,首先諾基亞新任老頂 Elop,終於一如所料,同舊東家咪記傾成合作。兩家手機市場上苦苦掙扎嘅公司,可以負負得正,抑或累鬥累,真係唔清楚。不過股價反映,市場信心真係麻麻地。

另一單新聞就係HP就推出新手機,正式放棄Windows Phone,改而以收購PalmWebOS打造嘅Veer,並且推出 Pre 3手帳同埋TouchPad平板。Veer推出後評價不俗,支援無線充電,加上Palm又具備大量Apps,連Angry Bird都有,系統多工性能強勁,舊用戶都知WebOS搜尋性能極好。

咪記嘅拍檔走一個少一個,如今好在有人漏夜趕科場。如今用緊Symbian嘅用戶,仲會唔會再升級一個就快玩用嘅平台?開發人員更加肯定雞飛狗走。如果唔儘快澄清,今年諾記智能手機嘅市場,恐怕有隱憂。

若論芸芸科技公司員工,忠誠度各有不同,最值得讚係咪記。暫時仲未見過有咪記中人,政治不正確到拎住部Mac機或者iPhone四圍走。香港咪記幾乎全人類都用緊Window PhoneiPhone可能留番放工偷偷用)。HP就啱啱相反,即使HP出咗手機 iPaq好耐,見HP員工揸住嘅就少之又少,可見產品唔好,HP員工都唔願意委屈自己。

HP收購Palm嘅主要原因,係因為WebOSHP至今仍係咪記最佳拍檔,iPaq加上Windows Mobile,失敗誰之過?但係WebOS除咗作為手機,仲可以做平板電腦。平板電腦經過iOSAndroid推動之後,Netbook市場已大受衝擊。WebOS可唔可以成第三股勢力?但對咪記嚟講,WebOS又係一隻香爐新鬼,至少响Netbook市場,大家肯定漸行漸遠。

見到賀年短訊,見知以前河床Kevin Li原來去咗Salesforce.com。近期咪記開始推Dynamics CRM,減價搶Salesforce.com同埋O記嘅客仔,Kevin遲啲可能好忙。六月份,咪記嘅新雲端方案Office 365出籠,市場上肯定更加熱鬧。

沒有留言:

發佈留言