2009年6月24日星期三

手機叉電學問多

今年年初,巴塞隆拿嘅Mobile World Congress,主要手機生產商同意,2012年統一嘅叉電介面,以免造成浪費,所有大廠包括諾基亞、三星、摩托羅拉都會用USB介面嘅叉電器,手機耗電量會減低,唔駛吓吓叉電。

其實充電器嘅問題,一直各施各法,除咗浪費,就只有益咗啲配件生產商。諾基亞佔市場最大,充電器最多,大陸山寨廠紛紛生產兼容諾基亞嘅叉電介面做賣點,轉換配件就多不勝數,連山寨手機都用哂諾基亞介面,叉電器都慳返。

去旅行最怕唔記得帶叉電器,帶諾基亞最穩陣,因為叉電器最易搵。偉大祖國嘅配件生產商,就出產過一種叫「萬能充」嘅叉電,好似衫夾咁,只要夾住粒電池,就乜電池都可以叉得掂,叉嘅時候仲閃吓閃吓,好生鬼。

呢個偉大發明,最平只售幾元人民幣,比起原廠叉電器平好多。但係國內唔少人指出,「萬能充」好多劣品,充電技術包括過壓保護設計,令輸出電壓穩定,好多「萬能充」電壓唔穩定,充完嘅電池好快又耗盡,叉壞電池之餘,仲分分鐘爆炸。

上星期Qualcomm嘅公關經理Adrian Fu話,年底會出一種無線嘅充電設備,利用近距離嘅磁力共振,只要符合呢種無線叉電標準嘅手機、或者任何電子設備放在充電盤一放,就自動充電,可同時叉數種電子產品。不過其實無線叉電响電動牙刷出現好耐,唔知手機生產商點解咁落後。

諾基亞亦話正研究自動蒐集能源(Energy Harvesting)嘅手機,附近有無線電波就識自己充電,不過唔知幾時推出市場。

沒有留言:

發佈留言