2009年6月3日星期三

Windows 567

江湖傳聞咪記孖屐亭Adam Anger安格爾調職,上星期終於宣佈,唔經唔覺,佢從Redmond已經嚟咗香港七年,可以攞三粒星。呢位先生以前學音樂,响美國曾經負責做過Windows Mobile,可以話係各IT孖屐亭中最靚仔有型。

佢嘅位由Joelle Woo接任。Joelle做過Server,而家專跟ISV打交道,首項重任當然做七仔推廣宣傳。Joelle唔經唔覺,亦做咗咪記差不多十年。

講起七仔,顧名思義即係Windows第七版。但係Windows命名一向無乜標準,較為出名當然係3.0版本同埋NT3.5,跟住就改用年份,4.0版本包括Windows 95同埋98 以及NT 4.0同埋Me,之後嘅Windows 2000XP2003屬於5.0版本,上一個版本Vista2008都係屬於6.0

不過,咪記並唔係每年都出新版本,用年份唔係好妥當,結果就還原以版本嚟命名。但究竟乜嘢情況下,Windows會係版本升級就真係唔明,理論上七仔同埋Vista分別唔係大,可以叫6.x,點解突然跳「級」就唔知嘞。

七仔嘅RC版正式向媒體公布,速度的確快好多,唔少評語亦相當正面,Herman話可以鬆一口氣,大家應該好快會見到測試結果。

一般嚟講,新版本Windows出籠,通常都趕聖誕假期前夕,配合廠家推銷。不過,好多用家唔慣Vista,目前買大廠嘅機用Vista business,响七月底前依然可以「跌」番落XP。不過亦有講法,話下一年HP機會有XP版本供應,屆時可能出現三種Windows版本同時有得賣。如果係咁計,01年上市嘅Windows XP响市場上超過九年,可以話係史上最長夀嘅Windows,最短命可能係Vista咯。

沒有留言:

發佈留言