2009年8月12日星期三

O記換老頂

最近講起,先知原來O記轉咗新老頂,原本嘅Dennis Yeung已經退休,新老頂叫做William Ho,以前係BEA做過,跟住過檔Yahoo,跟住又返嚟O記做番MD。新老頂上場,一般都會出吓通告,O記真係比較低調。

O記死對頭咪新GM PY終於走馬上任,有人玩「估領袖」,話有乜人跟住會加入。知情者嗡咗四個舊HP愛將, 兩位仍然在位,另一位則離開咗JOS,最後一個名字最令人感興趣,就係HP以前PSGZoeZoePY時代猛將之一,工作態度令人佩服,拜拜HP後聽講轉咗做「乾收銀」。Zoe同特首愛將「林鄭」一樣,屬於「好砌得」果隻。

即將離開咪記嘅Herman就仍在交接,聽講話會暫別IT行業,返去幫老婆手。同事搞餞別宴,足足搞成六七圍,部分人專程返港,Herman好感動。Herman人緣好好,無架子,所以朋友特別多,希望有機會在IT界重逢。

Windows 7密鑼緊鼓,MSDN即將收到RTM版本,趕住假期前俾廠商出貨,坊間已經出咗唔少秘技書出籠。不過,以Vista嚟講,兼容性令商業用戶卻步,幾多秘技都救唔噃,睇嚟咪記無乜汲取教訓。

沒有留言:

發佈留言