2010年1月27日星期三

諾記免費導航

手機巨人諾記公布,所有GPS地圖嘅導航,以後完全免費。諾記嘅GPS支援大部份嘅Symbian電話。最近Smartphone市場競爭好大,Google電話有免費導航,亦加埋部分城市嘅街景。

諾記可以話係前門進虎,後門進狼。iPhone競爭在前,又有Android在後。Window Mobile 6.5亦非省油的燈。不過以導航功能嚟講,諾記OVI真係勁過競爭對手好多。

網上地圖功能,Google同埋咪記都有(咪記而家叫Bing Map),不過前兩者地圖都靠Browser上網,用戶唔記得登出,一路行一路下載地圖,可能要俾唔少數據收費, Brower功能好有限,一旦斷咗線,就唔知自己去咗邊。市面上有軟件可以下載Google地圖,不過好麻煩。

諾記最勁就係,地圖逐個地點城市下載,再靠衛星導航教路,數據下載量少咗好多,尤其去外地,更加唔講得小,OVI導航亦好凖確,加上語言導航有好多國家語言,連男女聲都有得揀,大家可以慳返啲,唔駛去鴨記,嘥錢買祖國嘅GPS

諾記嘅導航之內亦有好多本地資訊,包括附近油站同停車場。OVI用熟之後,可以話完全唔會蕩失,又有不同方言導航,更可以先在個人電腦嘅IE瀏覽器,預覽四周環境,計劃好行程,然後下載到電話,一路行一路有聲提示,好方便。

手機提供嘅服務,愈嚟愈多,相信Google同咪記,好快會提供地圖下載,大家拭目以待。

沒有留言:

發佈留言