2009年3月19日星期四

咪記投資香港

咪記大中華區老頂Simon Leung新官上任三個月,從北京返港跟傳媒飯局。自從Tim Chan去咗打藍球,搞中國 NBA,亞勤頂咗半年,終於搵到摩托羅拉前老頂接任。張亞勤比較學術,Simon就在商言商。

Simon嗜好投資手錶,話手錶嘅回報好過股票。不過今時今日仲可以响金魚缸搵到錢嘅人,一定唔簡單。不過佢話自己無揸大笨象(摩記就當然有),不過佢係從澳門移民去加拿大,又响本港工作多年,同唔少大孖沙熟絡,話香港人對大笨象嘅感情,好似加拿大人對北電一樣。北電曾佔多倫多股市值達六成,係加拿大之光,北電後來搞到第十一章破產保護令,好多加拿大人好傷心,可說同香港人一樣身同感受。佢話同股票談戀愛,不如買返隻靚錶戴吓,至少可以攞出嚟威。

咪記搞軟件即服務(SaaS),或者叫做雲端運算,愈來愈認真。不過,咪記嘅「軟件加服務」,並唔係主要以薄客戶,而係以Windows加上Office Suite為前端。一講到雲端,就即係諗起數據中心。

目前,咪記嘅亞洲區數據中心設响新加坡。不過,聽聲氣好似會响香港投資數據中心,因為香港基建唔錯,又接近大陸。據咪記香港區老總Herman話,下一代嘅數據中心好似積木咁,隨時可以擴張。未來幾年,咪記好多搞頭,大家拭目以待。

沒有留言:

發佈留言