2009年3月5日星期四

英特爾殺手

新年過後,萬象更新。不過金融海嘯,唔少人心事重重。下星期咪記大中華區老頂Simon Leung第一次返香港,相信唔少人會問有關咪記裁員傳聞。

外圍唔好,香港好難獨善其身。部分做開政府「破席」嘅公司,好似H3C,依然有唔錯發展,投中政府同埋學校項目。H3C在大陸嘅「平安工程」,在各大城市安裝IP鏡頭,所以本港亦有唔少項目。平安工程係中國公安部在全國大城市安裝IP監視鏡頭,據講單係廣州就安裝二十萬個IP攝錄鏡頭,目前北京安裝咗二十六萬個鏡頭。香港嘅監察鏡頭主要用嚟做交通監察,數量亦唔少,但暫時未識捉賊咁叻。

中國大陸發3G牌,做手機半導體平台嘅高通就最高興。大中華區老總孟樸就話,O七年中國業務佔高通營業額兩成一,真係犀利。最近,東芝在巴塞羅拿世界流動通信大會上,萬眾矚目嘅TG01手機,就係用佢哋嘅Snapdragon平台。Snapdragon處理器速度達1GHz,好多人引頸以待,可打破WM慢吞吞嘅宿命。

講到Snapdragon,孟總就經常提到Netbook,因為唔少利用呢個平台嘅台灣廠商,都係做開英特爾Atom嘅廠商,Snapdragon可以跑Windows 7,已具備所有網絡連接能力;包括WiFiBluetooth同者HSDA。高通又無諸多限制,所以未來Snapdragon推出嘅Netbook,想點就點,可以百花齊放。孟總又話,最近一款新力嘅P系列VAIO筆記薄,亦加入佢哋嘅Gobi平台,利用HSDA連接上網。

講起嚟,舊年唔少智能手機都係用高通平台,包括T-Mobile推出嘅G1Google Phone,即係Android),採用高通MSM7201a,呢款平台亦應用在HTC Touch HD上。連網上書店阿馬遜嘅Kindle電子閱讀器都係用佢哋產品,連諾基亞最近都同佢哋簽約,唔怪得佢哋開始頻頻談及Netbook…原來英特爾真正對手,可能唔係AMD

沒有留言:

發佈留言