2009年3月26日星期四

思科實現太陽理想

太陽之下無新事。上星期,華爾街日報話,原來年初,太陽曾同HP傾過合併,結果傾唔埋欄。然後又傳出I記商議收購太陽。

太陽同埋I記產品線唔少重疊,合併後可能炒唔少人。今時今日,美國經濟風聲鶴唳,合併可能有唔少政治後果。

太陽在電訊市場,曾經叱吒一時,又擁有業界最重要技術之一Java,近年業務不濟,市值跌剩五十幾億美元,以I記坐擁一百三十億美元現金,足夠買起有餘。

有人話,思科推出刀鋒伺服器,殺入數據中心嘅運算市場,係導致I記加快考慮收購太陽原因,以加快擴充數據中心市場。何解?思科嘅所謂「統一電腦」系統,係指數據中心內,利用同一套嘅管理軟件,控制所有元件;包括儲存、數據交換、運算能力,一次過「虛擬化」全套設備,亦即係好似將刀鋒伺服放入思科嘅Nexus交換機內。虛擬化系統直接支援交換系統,就好似《九陰真經》,打通哂奇經八脈,任督互通,應用(真氣)在不同刀鋒伺服器之間,更暢順無阻,能量大增。

思科嘅交換產品佔主導地位,開發《九陰真經》有好幫助。簡單嚟講,就好似一種專門俾數據中心用嘅作業系統,能夠化零為整,統一整個數據中心管理。目前I記同埋BMC都响數據中心,有唔錯嘅管理方案,但BMC只軟不硬,HPProcurve交換機,又响數據中心份額微不足道,I記就直情無交換機產品。响數據中心嘅交換器市場最有前途嘅,要數Juniper(不過市值就近八十億美金,仲貴過太陽,如果一旦傳出收購,肯定唔止此數。最近Juniper積極搶攻北電在數據中心嘅交換機市場)。

好多人唔睇好思科做刀鋒伺服器,不過既然伺服器橫掂係Intel貨色,可以方便整體管理嘅話,好多數據中心都唔介意轉買思科產品。太陽一向嘅宣傳口號,係The Network is the Computer(網絡即電腦),估唔到最後竟然靠思科實現。

沒有留言:

發佈留言