2010年6月10日星期四

創意產品


講創意特色,亞洲區其實唔會輸蝕歐美。上星期到北京公幹,買張中移動儲值卡收電郵(中移動暢聽卡包數據,不過香港無得賣。不過充值上有數據,香港更加聞所未聞),通話費啱啱就嚟用完,想賣張充值卡。突然發覺,點解中移動專門店好似少咗好多。問番大陸友人,原來大陸唔興充值卡,大家都用「網上充值」。只要上「淘寶網」,輸入電話號碼,就可以增值。

咦,乜仲有少少折頭?一按完付款,手機十分鐘,短訊話成功充值,十分神奇。上網充值用幾多充幾多,真係隨需取用,方便到極。中國太大,分銷困難,網絡嘅商機,講都講唔完。不過至於背後係唔係人肉刮卡充值,就唔知嘞。充值服務好多元化,又唔似係電信商經營,範圍好大,遊戲卡到QQ都可以充。淘寶網一向用嚟買貨,而家連服務都賣埋。不過網上充值真係慳返幾多時間,創造嘅「界外效益」,真係要搵大教授嚟計吓。

返嚟香港,發覺七仔有新電子產品賣,導遊用嘅tourPlay,用嚟俾外國遊客聽本地景點介紹。玩法簡單,只要按住地圖上標示冧把,就可以聽番相關嘅語音介紹,一路行一路聽,相當盞鬼。講真其實只係MP3,不過包埋內容,盛惠二百五十元,好似本電子書咁。生產tourPlay係家新加坡公司藍樹。


沒有留言:

發佈留言