2009年1月7日星期三

新年新希望

新年過後,悲觀情緒無乜改善,不過據專家話,部分集中基建行業仍有增長。雖然係老生常談,不過都可以講吓。呢兩年最有增長潛力係數據中心業務,因為設備集中後可節省開支,經濟下滑,數據中心仲有增長。

數據中心其中一項大開支,就係電力及制冷,其中APC就在UPS,尤其以IP協定控制嘅UPS市場佔有率最大。電源穩定對數據中心好重要,APC幾乎係行內標準。

APC原本由三位麻省理工學生响一九八一年創辦,呢幾位MIT學生原本研究太陽能,後來改為發展電力保護技術,亦即係我吔所謂嘅不間斷電源UPS,終於二OO六年以六十一億美元天價,賣俾法國嘅老牌工業集團Schneider施耐德電氣,呢間施耐德有一百七十幾年歷史,在電力行業好有名氣,亦曾一度(一百年前)係歐洲軍備同基建工業領導者,二OO四年收購法國做UPSMGE,兩年後買埋APC,成為全球「冧把溫」。

不過,APC同埋MGE合併後,原來APC大中華區總裁黎麗珍就退休,代之上台係新加坡人邱成弟Alex Khoo,八一年呢位邱先生加入電力設備商Télémecanique,後來八八年Télémecanique俾施耐德收購咗,廿七年來服務同一集團,今年終於成為施耐德關鍵電力及制冷服務(APC+MGE)大中華區阿頭,駐守上海總部。

APC終於由總公司嘅人接管(黎麗珍之前來自MGE),早在預料之內,UPS以及電源調節好緊要,中國內地電力質素同穩定性,比香港相差太遠,呢位Mr Khoo在東南亞發展中國家好有經驗,接管大中華區業務,應該駕輕就熟。

年尾又碰到前HPTerrace Chan,原來去咗SymantecSymantec在保安同埋基建,包括儲存同虛擬化產品,連做SaaSMessageLabs都收購埋,賣基建產品應該好過打印產品。

沒有留言:

發佈留言