2015年8月5日星期三

銅鑼灣派對多


雖然話經濟唔穩定,Startup陸續有嚟,前Splunk老頂Robert Lau就加入另一家搜尋技術新公司Elastic,正在亞太區擴展,Robert做亞太及日本老總,亞太區總部就設於本港Elastic前身叫elasticsearch,創辦人Shay Banon因老婆大人去「藍帶廚藝」(Cordon Bleu)學廚藝,從以色列搬到倫敦居住,發現菜譜太多又難記;Shay又賦閑在家,決定開發搜尋程式,助老婆大人管理菜譜,無心插柳,開發咗開源嘅elasticsearch前身Compass,唔少dotcom都用咗,最後變成一門生意。Elastic另一位創辦人Steven Schuurman就曾創辦SpringSource,後來出售俾VMware,認為Elastic大有可為,一齊合作。

唔少互聯網企業都用elastic,包括Mozilla、Netfix、Facebook、Wikipedia、GitHub、Groupon、思科等,投資銀行高盛亦係用戶,elastic以易用及擴充能力佳而聞名,從以上幾個網站負荷,就知elastic厲害;鑒於功能超越搜尋,最近由elasticsearch改名elastic。elastic開發國際市場,Robert要在各地請技術人員,最近在中國內地請人。渠話elastic有用戶群組,請人唔太難。

EMC前老頂Gabriel Leung亦係轉行去做大數據。Gabriel剛讀完瑞士IMD短期課程返港,正在理工完成博士論文,聽講研究智慧城市,果然走在時代尖端。

聽日,老牌防火牆Check Point銅鑼灣Midtown搞Q3派對。防火牆打到崩頭,據聞利豐試完另一新進品牌,最後用番Check Point。今次Check Point半年結派對,Calvin Ng條數應唔錯。下星期二Veeam亦去銅鑼灣聚會,新版本即將出爐,今次集中介紹新功能,唔少人報咗名,你報咗未?

沒有留言:

發佈留言