2015年7月1日星期三

SoftLayer創業溫床


上星期I記SoftLayer香港數據中心成立一周年紀念酒會,I記老頂Tony Tai話數據中心經已擴充,應付更多需求。

SoftLayer有唔少Startup,包括唔少網上遊戲,有一家特別成功叫NGames,創辦人Jacky Yung。呢家公司開始就利用SoftLayer平台,全球用戶超過五千萬,遍佈北美、歐洲、澳洲、東南亞,2006年紐約創辦,目前總部設在香港,北京、上海、杭州、廣州、洛彬磯都有附屬 公司。最近除咗RPG,亦開發策略遊戲。Jacky話係《星島日報》長期讀者,多謝捧場!

SoftLayer除咗利用Bare Metal,即係可以整部機器配置,又有以BlueMix技術嘅PaaS,直接在SoftLayer上開發,唔需要理會底層,所以好快可以推出服務,並且隨時擴充。據I記雲軟件經理Samuel Shiu話,BlueMix可以在兩小時內完成POC配置,兩日就可正式上線,快得驚人。

據聞VMware嘅Danny Tam會接任EMC老頂,取代剛離任Gabriel Leung,Danny曾在大陸為EMC做VCE,如果調任不過係返娘家。Gabriel Leung出任EMC老頂達十七年,可算一項紀錄,期間業績一直成長。聽聞Gabriel正於瑞士洛桑管理學院(IMD)進修,上次見Gabriel已經勤讀論文,又一直對於政治有興趣,回來會唔會加入政壇?

EMC中國受到強美元打擊,上季盈利未達預期,VMware表現就仍強勁,EMC持VMware八成股權,間接帶動EMC股價。據聞EMC大中華老頂Denis Yip曾經講過,中國打貪令虛擬化成為大贏家,IT部門唔願意花大錢,購買超大型UNIX系統,以免招人懷疑,間接令X86為主嘅虛擬化獲益,最大得益當然係VMware,I記同O記在大陸業績都受影響,似乎EMC儲存不能倖免。



沒有留言:

發佈留言