2008年9月11日星期四

瀏覽器又起峰煙

最近城中最熱門話題,係谷歌瀏覽器Chrome,呢個瀏覽器以作業系統方式製作,不單止快,而且穩定,當瀏覽器開幾個分頁一齊閱讀網站,其中一個分頁出問題,只要關閉有關嘅分頁就搞掂,完全不影響其他瀏覽中嘅網站,呢種完全分離程式列序嘅技巧好難開發。

為咗隆重其事,Google仲出咗一本漫畫書介紹,又在Youtube有示範,但最吸引嘅功能,可以話係字體放大功能,IE都有類似功能,但只有三個選擇,經常字體打架,好唔穩定。Chrome按住control鍵,再按加號+鍵,可以作十級隨便放大縮小,字體放到好大,都得好整齊,有老花就啱哂嘞。Chrome依然有好多問題,但講速度,就的確好令人滿意。

有競爭有進步,想當年Netscape主導市場,咪記急起直進,瀏覽器性能作三級跳,今日 Google又挑戰霸主,好戲可能還在後頭。咪記亦推出咗IE 8.-0Beta(可能因為趕住應市反擊),雖然未得閒升級住,相信好快就會有 IE 9.0,加上咪記宣傳一向鋪天蓋地,比較呢兩個瀏覽器性能,應該係電腦雜誌最熱門題目,記者大把新聞做。

最近,商業智能電話一個接一個,除咗BBBold之外,HP又推出HP iPAQ 912。講起iPAQ,以前Compaq年代曾經紅極一時,PDA 年代曾經佔市場唔細份額,同Palm可以話分庭抗禮,但係依家差唔多被邊緣化。

HP在手提電腦市場大發神威,唔知會唔會益埋智能電話市場。HP iPAQ 912賣點喺又有輕觸熒幕,又有QWERTY鍵盤,加上長壽電池。但喺電話除咗講功能,仲要講形象。iPAQ定位比較模糊,要推真係要落力賣多啲廣告。有消息話,iPAQ可能分拆成獨立部門,唔知係唔係想賣俾人嘞。

沒有留言:

發佈留言