2008年9月25日星期四

HP反應快

HPIPG(打印及影像系統)同埋PSG(個人電腦系統)發佈新產品,選址旺角朗豪酒店,亞洲區媒體人數達二百多人,認真係大場面。

消費市場一向係日本人嘅天下,以器材應用介面設計而言,只有蘋果可打破宿命,令日本人都要寫個「服」字。不過,HP嘅筆記簿在消費市場已經係一哥,呢幾年唔少人用筆記簿取代桌面,開正HP果瓣。但HP仍然似一家工程公司,多過消費產品公司,要做Brand Building同埋好Sensational唔容易。發佈產品當日,HP 完成EDS收購,又再裁員二萬四千人,又改組企業市務部門(亦係炒人)。不過,HP為咗加強品牌,最近產品標誌有啲改動,不過依然都係HP兩個大字,有乜唔同,見仁見智咯。

IPSAlice話,部分投資銀行唔掂,的確影響短期業務,不過佢話HP嘅新一代噴墨印表機,响消費市場表現唔錯。

講起IPG,在本港IT零售市場,曾創出不少先河,包括在非傳統IT零售店設置櫃位,又訓練專業推廣人員,介紹IT產品,推廣手法層出不窮;有時玩埋Crossover,試過同化粧業合作搞推廣,好有新意。

但係HP印表機曾佔七成市場,要保持咁大佔有率好難,正所謂「福兮禍之所倚」,樹大自然招風,競爭者雨後春筍,簡直係紛至沓來,開講話「守業難於創業」,唔到你唔信。古人話「棄捐勿復道,努力加餐飯」,可能仲有排捱

HP死對頭I記,最近企業傳訊部Florence話,I記會在十月六至九日,舉行全球性嘅InnovationJam,全球I記員工,不同企業員工,以及不同機構,會在網上連續七十二小時,不停就多項全球業務關心嘅議題,Jam下新意見,相信結果相當有趣。不過,I記唔少金融界客仔,經過雷曼倒閉,今後幾年想叫投資者信啲結構性產品,都好難咯!金融業生意難做,I記都有排煩。

沒有留言:

發佈留言