2010年2月24日星期三

hp業績勁

今個星期香港hp仲放緊大假,不過星期三公佈嘅季度業績就非常醒目,盈利升咗25%,營業額升咗8.2%,包括伺服系統同技術服務嘅TSG部門,成為盈利嘅主要來源,個人電腦銷量亦大升,不過一度係現金牛嘅打印影像部門,即係IPG嘅盈利比重,就一路下跌,真係花無百日香。

另一個消息係思科終於同hp一刀兩斷,唔再有拍乸關係,hpProcurve交換器,跟住食埋3Com,思科當然唔會再當hp 係朋友。思科UChp技術服務其中一大瓣,數據中心業務亦用好多思科產品,無咗真係好傷,不過以前可能主力推3Com。今次最大得益者,當然係Datacraft或者Macroview嘅大SI

不過思科會唔會好似hpI記,擴充技術服務部門,真係好難講。思科同名牌手袋一樣,深受A貨困擾,最近有位華藉男子,因為响美國兜售思科假貨,判三十個月監。兩年前,美國FBI就曾搜出過七千八百幾萬美金假貨,深圳賽格就有唔少思科路由器配件,究竟有幾多假貨?真係話唔埋。以前話軟件翻版,估唔到硬件亦不能幸免。

意馬國際拍完《阿童木》,幾乎沒頂。結果由紅籌之父番薯梁,入股一億三千幾萬買入控股權,股價即係番生。意馬以前叫寶途國際,專門做聖誕樹,後來轉咗做電影動畫製作,曾經係好幾家科技公司;包括AutodeskEMCRiverbed、甚至IBM嘅用嚟做畸史嘅生招牌,上述牌子都無平嘢,意馬當然投資唔少。不過《阿童木》唔賣得,即刻一鋪清袋,真係高風險。

沒有留言:

發佈留言