2010年11月17日星期三

科技股地震


上星期思科業務遜於預期,出現裂口下跌,星期二响美市,每股由廿四個幾美金,跌咗超過成半,笪落廿蚊水平。雖然話變幻原是永恆,須經風浪起跌,股市始終有幸有不幸。但係揸咗股票(或者荀)之人,牙痛咁聲。

思科話業績唔好,主要係政府開支跌咗,原來思科有兩成幾收入靠政府開支(主要係美國)。不過思科一打乞嚏,全世界傷風,科技股普遍下跌;好似豬扒、F5Radware,甚至I記同HP應聲下跌,真係無獨善其身呢樣嘢。

不過,豬扒同F5反彈力驚人。豬扒仲曾經上咗去三十六蚊,勁過之前。講起F5,今年股價表現可謂嚇死人,年初只有五十美金,至今升咗一倍幾,到一百廿幾蚊水平。Q3業務好理想,季度收入有成兩億三千萬美金,亦比舊年升咗超過五成。Linda真係笑得出聲。

雖然話公共部門疲弱,不過蘋果嘅iPhone同埋iPad效應之下,流動網絡大塞車,好多網絡商等住升級。思科同其他網絡科技股,唔能夠太悲觀。

沒有留言:

發佈留言