2010年11月10日星期三

I記收購科記的啟示

上星期FortiNet終於發出聲明,表示無同IBM傾收購,結束咗幾個禮拜以來外電報導嘅傳聞,股價就一路照升。英特爾收購咗McAfee,保安廠商變成大熱。

FortiNet主要做UTM硬件,IBM保安產品線唔算多,業務無太多重疊。外間傳聞,應該係 I記應該有夢,不過FortiNet就無心。不過由於外邊有股東逼宮,想FortiNet董事局接受收購,唯有公開否認。

FortiNet嚴正否認,話想保持獨立。事實上FortiNet業務發展唔錯,上個月底公佈Q3成績,收入升咗差唔多三成,超乎市場預期(從O六年至O九年收入剛剛增加一倍,表現好穩定)。本港FortiNet有兩家分銷,包括蛇仔同埋MTech,好勤力向渠道宣傳新貨,證明買得唔錯,用嚟做IPS唔錯,雖然IBMISS,不過太過高檔,FortiNet可以話係平民版,而且可以擋QQ,好受中小企歡迎。

不過以創辦人謝青作風堅持理念,好難整合到IBM呢啲大機構。謝青曾經係防火牆Netscreen創辦人之一,同其他兩位清華人創業後,堅持UTM同埋ASIC架構,二千年就離開建立FortiNetJuniperO四年收購Netscreen)。NetscreenJuniper收購之後,ScreenOS淡出。最近佢哋推出嘅SRX,其實亦變成一部UTM,除咗IPS,加入更多其他性能,路由性能愈來愈高,不過FortiNet走快幾年,防火牆市場開到荼蘼,未來幾年應該好大變化。

不過Juniper過去一年從思科手上搶去唔少客仔,包括香港薄餅最近都開始轉用,加埋交易所,今年大豐收。

沒有留言:

發佈留言