2010年5月6日星期四

Mark哥可以選總統

上期講開 HP完成收購H3C,跟住又買埋Palm,令人省記呢間PDA老祖宗仍然存在,不過都比iPAQ 似有若無要好。手機市場已經成為iPhoneAndroidNokia三分天下局面,不過Mark哥一向做開大買賣,所以有買貴無買錯,不過如果又買貴又買錯,咁就大鑊。

上星期聽位NCRMark哥嘅伙記話,佢老人家只睇數字,當年曾經將N記旗下嘅Teradata起死回生,一舉成名,終於去到hp仲做埋大佬。

Mark哥不單改變hp嘅企業文化,而且要做大做強,絕不信邪,所以買EDS3Com,同以前嘅伙伴I記同思科鍊過,而家買埋Palm,挑戰蘋果諾記,氣魄唔講得小。Mark哥可能信奉以前澳洲公司醫 生韋理一句名言,「Business never fails, Man does」。任何生意都有辦法搞掂,如果Mark哥成功,下份工應該做美國總統。

講起HP,其實網絡交換設備真係做得唔錯,就係Procurve。唔講唔知,Procurve响澳門賭場做得唔錯。澳門賭場幾乎俾Procurve壟斷,原因賭檯嘅設計經常更改,網絡設定太複雜,就一定唔會用。結果HP可以响香港亦請得起有人睇Procurve,完全拜澳門所賜。

 四月份,HP三個部門推出新產品,就到咗咪記嘅Office同埋SharePoint新版五月中出籠,亦响海港城同麥兜做Cross-over,搞「爸媽I LOVE腰」eCard設計比賽,Office同麥兜Crossover,連親情都玩埋。



沒有留言:

發佈留言