2011年5月4日星期三

蘋果擺烏龍

蘋果電腦出 iPhone 4白色版,出新聞稿擺烏龍,本來話網站發售,結果無得賣。公關當然四圍道歉。好難講,皆因蘋果放棄香港基地,主要部門北移,正一係雞飛狗走,香港辦公室「孖屐亭」不復存在。

日後記者查詢借機,全部可能要問中國大陸嘅蘋果同事,好唔方便。不過蘋果當道,中國係大市場,香港只係負責走水貨,加上人口有限(相對而言),重要性愈來愈低,形勢比人強,香港邊緣化,蘋果可能係第一家,但係香港市場嘅重要性,一向同規模唔成比例,蘋果有冇搞錯,唔駛幾耐就知。

講返白色iPhone,因為萬眾期待,各家流動電訊商都嚴陣以待。其中3仔更加在尖沙咀即場請傳媒出機,電訊商靠蘋果iPhone食糊,即使俾人撳住搶都無乎,不過同蘋果合作,限制多多,苦不堪言。聽講Steve Jobs連新聞稿都管,一字不能改,唔怪得做到病。

不過iPhone唔見影,iPad 2就有供貨,各家零售商亦無乜貨交,結果好多排隊買新iPad嘅蘋果迷,亦好唔滿意,做蘋果生意之難,又可見一斑。

另一邊廂,黑莓降低盈利前景預測,皆因出貨量下跌,上星期股價裂口式急跌後,不斷挨沽,累積跌幅近一成,科技股此消彼長,千祈唔好似「東加豆」嗰首歌;『最心痛是,「放得太遲」;有些股票,不可等某個日子』…雖然黑莓新手機亦會轉用Playbook新作業系統,唔少用家可能推遲換機,情況就同諾記一樣。除非迫不得已,否則換作業系統,係非常危險之事。

納斯達克指數過去一年升咗約一成半,另一隻逆市下跌一成半嘅股份叫咪記,上星期公佈業績盈利大升,亦幫唔到股價手,原因受流動設備興起嘅打跌,Netbook銷量下跌,Windows出貨量走下坡,唔駛講又係蘋果惹嘅禍,市場真係未卜先知,走得快好世界。

沒有留言:

發佈留言