2011年5月25日星期三

I記終於有新老頂

HP請咗SAP前老頂,人才流動陸續有嚟。聽講HP請咗SAP前大中華區總裁李文俐(Lee Boon Lee),出任日本及亞太區副總裁。不過SAP屬於商業軟件,同HP嘅基礎管理軟件有啲分別。講返HP,買軟件的確唔容易,HP唔少員工俾O記攆走,兩家公司關係麻麻,HP員工話加盟O記,即刻要起身。

此外,分銷商亦有變動,美國Westcon捲土重來,聽講請咗MTech前地區經理 Stanley Chung坐鎮。Westcon以前亦曾經响香港賣Bay Networks,當時Cyberworld老細Jansen Uy負責領導。目前Westcon做思科產品相當在行,所以對Datacraft或者Macroview嚟講,可能有啲威脅。

Westcon係所謂增值分銷商(Value Added Distributor),即係話亦有服務部門,負責整個破席。話說回頭,即使財雄勢大,今時今日嚟到,唔憂無生意,點搵人就好大考驗。最近連電訊公司都嗌請人好難,尤其PM更渴市。不過聽講Stanley學術數有進步,講唔定有神機妙算。

今個月咪記嘅MSN同 Pixel Media合作,Pixel兼提供內容。Pixel連內容都做埋,可謂新奇。不過MSN同對手Yahoo!實力差太遠,原因之一亦內容太弱,雅虎香港同日本以內容取勝,香港老細Alfred Choi亦計仔多多,MSN即使再搵無乜做內容經驗嘅Pixel Media幫手,頂多叫銅錢買病豬。MSN香港人丁單薄,瀏覽人數不消提,雞肋中之雞肋。

I記老總唐華離位北上,掌管大中華區系統及科技部,香港總經理終於由Tony Tai戴澤棠繼任,Tony Tai過去五年係華東及華中區總經理。佢在九八年亦出任過香港區總經理,八O年香港大學MBA畢業後就一直在I記打工,又曾經去東京工作,做過唔少部門,經驗豐富。

沒有留言:

發佈留言