2008年7月10日星期四

MIX展示本地薑製作

今個星期五,咪記在金鐘港麗酒店,舉行每年一度MIX essentialsWeb技術展示會,介紹新一代Web 2.0嘅技術,內容好精釆,不容錯過。

據負責MIXHarris透露,今次唔會好似一般產品介紹,搏命做簡佈,反而有大量實戰案例,集中講吓Web技術唔同用途,當然唔少得介紹開發平台;如SilverLightExpressionWeb,包括Aston MartinSuper Zoom技術,介紹新車內籠嘅豪華設備。

不過,月亮並唔一定外國特別圓,MIX亦介紹好多間本港企業開發嘅Web應用。其中Live嘅部分相當有趣。一般印象以為,Windows Live服務只有HotmailMessenger即時通訊,社交網絡服務,Live其中一項功能係地圖搜尋。

一般人搵地圖,只係搵下點樣去某處地點。香港有物流公司,車隊縱橫內地,用咗Windows Live裡面嘅中國Virtual Earth地圖,追蹤大陸嘅車隊即時位置。Harris話做法好簡單,主要係Live已經開放咗API,俾第三者開發應用程式,只要將GPS蒐集回嘅坐標數據,套入地圖嘅API,就可以知道貨車嘅確實位置,究竟响邊條街行緊。

其實GoogleLive都有Map功能,不過據講中國地圖,Live詳盡好多。Live唔能夠好似美國地圖一樣,連街景都睇得到。但係至少每個城市街道,都相當詳細。 Harris話中國嘅製作地圖好多限制,例如唔准有衛星地圖。

除咗Virtual Earth開放咗APILive Messenger亦一樣得,其中一項示範,响瀏覽器內加上Messenger功能。用戶在網頁上,可以知道版主是否在線,即使電腦無安裝IM,例如咖啡室內,即時發訊息,類似 Mashups功能,相當方便。

Harris話今次亦會介紹Silverlight 2.0突破。2.0串流速度比更快,可支援.Net平台,開發語言不再限於Javascript。目前,唔少公司已經採用Silverlight開發薄客戶,因為Silverlight可以在幾種平台執行,包括Linux,而且開發好簡單,別特係用嚟夾Sharepoint

MIX亦會展示高級廣告片段製作方式,例如在廣告片段落中間,輕鬆加插效果。Silverlight可製作好專業嘅動畫,包括在不規則表面播放,甚至製作倒映效果。呢啲功能在Flash裡面好難做得到,Silverlight在專業廣告市場好有前途。

沒有留言:

發佈留言