2010年10月7日星期四

HP同O記交換人質

上星期講開咪記Stephen Elop過檔去諾記,聽咪記中人話,呢位IWInformation Worker是也)部門老頂,做Office示範出神入化,係不可多得嘅行政人員。而HP委任猶太裔德國人Leo Apotheker接替Mark哥留下嘅空缺。ApothekerSAP做咗二十年,講流利德、英、法、荷蘭、希伯來文,原本接任SAP老頂,但高處不勝寒,一年後被炒,接班人真係唔易做。

 HP亦請咗O記舊總裁,盛傳俾拉利先生趕走嘅Ray Lane,作為非執行主席。O記請咗Mark哥,而HP就請番死對頭SAP舊老頂Apotheker同埋O記舊馬,意思明顯不過,就係針對O記。拉利先生公開批評HPMark哥戇居到極,反映一種美國文化。美國人奉行英雄主義,拉利先生崇拜Iron  Man,作風夠高調,噏得就噏,又好管閒事,做正義朋友之餘,自己仲請埋Mark哥。

HP搵歐洲行政人員任老頂,始終兵行險著,聽聞呢位Apotheker先生人脈廣泛,尤其同高層打交道好有一手,市場就對任命好有保留,至少股價就無乜反應。HP始終以IT基建為主,性質上同I記同思科似啲,以O記作為假想敵,好似有啲離題。

HPMark哥麾下,收購唔少業務,點樣消化真係難講。據聞H3C維持現況,反正大家都H字堆,佢哋仲可以賣埋HP ProcurveH3C正更新廣告形象,睇呢唔會好似EDS咁,完全併入HP。究竟HP收購咁多公司,有乜雄圖大計,真係耐人尋味。

另一家上新聞嘅公司叫雅虎,上星期又三名高層棄巢,股價一路向下,離咪記當年收購嘅33蚊美金愈來愈遠,股東媽聲四起。不過香港雅虎做得唔錯,至少有手寫中文輸入,解決唔少公共電腦上搜尋嘅麻煩。

沒有留言:

發佈留言