2017年6月28日星期三

IT市場變天

上星期AWS開高峰會議,國泰航空 IT部門總經理Lawrence Fong上台現身說法,講點樣利用AWS,解決國泰一年前IT服務困境,而國泰亦似乎會利用AWS作Agile development,加快應用開發周期。國泰航空一向採用I記及O記設備,結果竟被AWS取代,亦始料不及。

舊年六月左右,國泰網上訂票系統因為技術問題一度關閉,連熱線電話都無法打通,乘客怨聲載道,結果被AWS冷手執咗熱煎堆;Lawrence Fong作為客仔,IT部門大把筆席,無必要為邊一家公司唱好,鳴鑼開道,今次願意親身上台推薦,當然肯定係由衷之言。奇就奇在香港賣雲服務,又唔係AWS獨家經營?其他公司可能顧住推銷硬件,萬一漏萬,當然未必願意建議客仔用雲,結果反被乘虛而入。

AWS開始在香港興建數據中心,大展拳腳,擴充當然要請人,求才若渴。雖然話在AWS打工,收唔少股票,以AWS增長趨勢,亦好容易發達。今次AWS高峰會,竟遇見前HP公關大員Linda Yung。AWS即將在本港有唔少破席,特別係開發金融服務業市場。Linda一直為HP開發企業市場,加入AWS,預見雲服務市場,肯定相當熱鬧。

AWS最大競爭對手當然係Azure,唔少企業因為Office 365,採用Azure服務,Azure亦積極推出新服務,連續減低收費迎戰AWS。

I記嘅BlueMix亦不斷加強宣傳。側聞Francis Ngai坐正後,好快會改組部門,減少設備部門同雲服務之間衝突。傳聞O記亦正進行史上最大一次改組,整調業務方向,完全以雲服務為焦點。

上星期O記公佈業務,收入比預期好,股票升到新高,雲服務IaaS收入有兩成幾
增長,同期AWS收入增長,就達到四成幾。2017年首季,AWS雲服務收入達到
三十七億美金,實在驚人,其中營業溢利達到八億九千萬美金,原因之一係獲得
唔少大企業客戶,AWS進攻企業市場只係剛開始,其他對手恐怕要嚴陣以待。

沒有留言:

發佈留言