2009年10月1日星期四

VC新制式

近期感冒大爆發,好多人病咗。唔少公司又開始搞番視像會議VC,以免影響正常運作。聽思科嘅Fiona講,下年Webex會推出新嘅版本,加強群組合作性能,叫做Workplace。佢哋今年亦唔需要再飛美國開周年會議,利用VC响香港就搞掂。

不過,高檔VC一向都係Tandberg同埋Polycom嘅天下,除咗專用硬件價格好貴,亦要裝專線先至有理想效果。不過,市面出現唔少上網,甚至用3G流動網絡都可以運作嘅VC產品,舊年思科亦在佢哋UC產品,加入咗一種响不同網絡環境,都可以運作嘅VC。其實呢種VC產品,源自一種新制式,叫H.264/SVC。思科係向一家叫Vidyo嘅廠商,授權H.264/SVC嘅技術,响唔穩定網絡環境,一樣傳送清晰流暢嘅畫面,而且唔會有格仔,可以慳好多錢,相信未來將成主流。

啱啱亦叫到料,話中信1616亦安裝咗附屬公司CPCNetVC2方案,同樣亦係採用Vidyo嘅技術。Vidyo嘅亞太地區銷售副總裁叫Afred Chase Hui,以前就係Tandberg嘅老頂,又曾經做過Juniper嘅地區總經理。不過,聽講VidyoSE,叫做Jeffrey Yung,最近過檔藍衣人,證明廣域加速市場,目前可能好做過VC

沒有留言:

發佈留言