2009年10月15日星期四

黃衫與紅衫

四大軟件企業之中,SAP做商業應用,O記從數據庫,追住SAP或者I記,而家軟硬都做,咪記就乜都做,而單記就主要做保安及基建,上星期見到「單記」老總Michael Chue。徐先生以前曾任職O記,四大軟企做咗兩家,後來加入Veritas,「單記」收購咗Veritas,變成黃衫軍阿頭。

「單記」同咪記關係好密切,除咗咪記本身,有最多嘅軟件在Windows平台上,雙方關係好緊密。

提起黃衫軍,亦應提番吓紅衫軍,兩間公司出哂名,經常都互撬牆腳,不過M記主要做保安,業務無「單記」咁闊,又做基建又搞儲存。M記香港及台灣阿頭Leo Chan啱啱轉工,不過唔係去「單記」。佢响M記好耐,起碼都有八年咁長,原來返大陸賣蘋果。iPhone剛剛登陸大陸,一般嚟講(香港就係咁),用家玩開iPhone,亦會買隻MacBook趕潮流,大陸人咁鍾意奢侈品,蘋果應該愈來愈紅,果然識時務。

F5高層Marco Ong轉咗工,Linda Hui少咗位得力助手。Macro去專門做實蕉整合嘅CrossbeamCrossbeam專門做網絡保安整合同埋虛擬化,比較冷門,上網睇完一輸,果然好深奧,唔係個個睇得明,亦唔係人人買得起。

沒有留言:

發佈留言