2009年10月22日星期四

公司教練

講起思科買起Tandberg,視像會議市場其實唔錯,尤其係金融海嘯之後,大家飛唔  只有靠VC。不過,講起VC,好多人只諗起Polycom或者Tandberg,比較少人會諗起思科。思科買咗Tandberg後,至少大家會留意吓Telepresence,原來思科都做VC嘅。

不過,同Telepresence打對台HPHaloHalo响香港嘅主要用戶,以前只有AIGHP負責賣Halo,就係一向都有光環嘅IPG影像及打印業務部門。但最近光環終於調走咗,Halo唔再屬於IPG。不過,HP亦正在太古城總部,搞一個Halo房。以後大家想見Mark哥,或者搞越洋記者會,可以直接上HP感受吓。

上星期河床去珠海開會,碰到B&Data嘅策略顧問Cedric Chan(佢唔姓陳,其實係姓曾,大概係新加坡拼音),呢位曾先生為人風趣,妙語連珠,曾任Check Point北亞區總裁,退休後做「乾收銀」,Patrick LaiCedric為佢哋搞好管治文化,變咗公司教練,將Vendor嘅優良文化帶入分銷商。不過,Patrick以前都係做Vendor,佢哋文化有幾好,佢應該知道。不過PatrickCedric兩位都係把口駛得,可以諗吓做棟篤笑。Cedric亦曾經响HP服務好耐,賣過唔少9000,同現位董事總經理Eric Goh好熟。

沒有留言:

發佈留言