2010年4月29日星期四

iPad殺手

上星期,最大新聞可能係M記滑鐵盧,真係俾傳媒笑到臉黃。

一般防毒軟件都係自動更新,所以出更新要好小心,否則防毒變咗中毒,就唔係幾好。今次死對頭單記可以話飲得杯落,M記今次商譽損失好大。M記舊年收購唔少公司,近期亦請咗唔少人,早前見到CyberworldHenryB&DataPatrick,原來去咗M記。

HP終於完成收購3Com,思科亦完成收購Tandberg,各有新發展。講起HPIPG嘅本港舊老頂Alice,亦响上個月悄悄離任。IPG曾經係HP主要盈利部門,管理嘅範圍好大,Alice可以話一手湊大IPG,盛極而衰,真係天下無不散筵席。不過Alice口才了得,肯定炙手可熱。

時移勢易,HP嘅業務重心轉移到技術服務,自從收購EDS後,已經係向I記宣戰。收購3Com,就係挑戰思科,幾個月前,思科同HP劃清界線。上期時代周刊亦以新 HP為題,大造文章,除咗話SlateiPad殺手(證明作者真係唔識電腦),內容無乜新意。3Com响中國(其實係H3C)做得唔錯,不過HP响網絡市場異軍突起,真係唔容易。

高階網絡市場,仲係思科豬扒之爭,特別响金融同電訊市場。好似聯交所網絡升級,P仔拍住思科,九記拍住豬扒,基本上只係兩雄相鬥。

交易所係本港三大重要客仔(其餘係馬會同埋機場),豬扒做過紐約證券交易所EuronextP仔就仍係交易所最大供應商,近年九記不斷入侵,肯定不惜工本打保衛戰,交易所一向係思科嘅地盤,鹿死誰手,八月有分曉。HP要打入呢啲市場,除非同電訊商好熟,否則想要入圍,都無機會。

沒有留言:

發佈留言