2013年7月10日星期三

網絡保安陸續有嚟

講起人事變動,IT行業經常流動。轉行最離奇,係前馬會IT老頂Sunny Lee,竟然去咗城大做副校長;專管行政。之前有傳言,話Sunny會去醫管局,但後來竟然入咗學術機構,但渠另亦擔任城大數據保護主任( Data Protection Officer),算係同IT仲有啲關係。

講起保安,聽講另一家叫ZScalar雲端保安亦不斷亞太區請人,部分防火牆有人過檔。今年以保安產品,最火紅當然係針對APT嘅「火眼」(Fireeye),火眼老頂David DeWalt講,話火眼今年就緒上市,本港亦開始有金融機構部署火眼。不過目前火眼在日本市場表現較好,其他市場就仍處起步。

上月,Palo Alto開始推出「野火」( WildfireWF 500,對付APT嘅專用設備,皆因上一代「野火」以雲運算為基礎,唔少金融機構資料,不可以傳送檔案到防火牆以外驗身。推出WF 500後,「野火」正式同火眼正面競爭。

斯諾登事件後,先知美國入侵外國網絡,可如入無人之境;APT開始受關注,聽講唔少公共機構已中招,單靠防火牆,基本上無乜作用,下年應該有更多有關 APT產品。

講番比較貼身話題,紐約時報選出挑戰「唉峰」嘅六大國產手機,小米2當然榜上有名;其他包括酷派8920、華為Ascend P6、聯想K900、中興Grand SOPPO Find 5,其中最佳外觀應該係用英特爾Atom雙核Z2580嘅聯想K900最靚仔5.5吋熒幕,但暫時仍未在港發售。

沒有留言:

發佈留言