2012年7月11日星期三

IT唔易做


HP改組,剛從新加坡調嚟香港嘅老外高層,一位返回澳洲,另一位就暫時做番AP區域。外國高層員工調嚟香港,除咗搵屋,又要兼顧家庭,跟住改組又要返祖家,實在麻煩。聽講合併之後嘅新集團由以前管開IPG嘅Monty Wong坐陣。

前HP靚佬總經理Felix施,台灣歸來後,做咗一陣TradeLink就鬆人。原來最近去咗美麗華集團做COO,四叔旗下酒店改咗叫Mira後Rebrand,由李家誠打骰,經營手法進取,再開咗幾個高層位置,請咗施總坐COO,肯定睇中渠嘅IT背景,酒店愈來愈揩踢,話唔定Mira酒店有機會用IT升呢。

咪記傳聞亦係改組之中,大中華老頂Simon Leung就咗四月份請辭後,派位德國老總代替,有唔少變動Simon Leung以前做開摩記,係咪記前老頂Tim Chen死黨,兩人都捱到四年,算係唔錯。但係咪記要推手機平台,Simon Leung未入摩記已經做開手機生意,好有經驗,點解陣前易帥,真係唔明。內地媒體話渠唔夠硬,打擊盗版不力。咪記派來首位老外CEO,內地媒體相當好奇,不過呢位新老總Ralph Haupter前景,未被中國傳媒看好,內地消費者受軟唔受硬。

前HP做IPG去咗咪記嘅Zoe Kwong,聽講去做電子書。IPG上任做孖屐亭嘅Kit姐就轉咗去LG賣電視。唔通IT真係唔易做。

沒有留言:

發佈留言