2013年8月21日星期三

科技股轉型

思科上星期公布業績,話前景不明朗,股價急挫。思科傷風,科技股打乞嚏,紛紛下挫。不久前,豬扒老頂Kevin Johnson宣佈辭職,顯示網絡設備生意,的確唔易做。

思科剛宣佈以二十七億美金,收購Sourcefire,加強保安產品陣容,跟住又裁員四千,老頂John Chambers話集中資源,思科保安產品一直落後。但未來應該係SDN同虛擬化嘅天下,思科除咗要收購保安,亦要加強虛擬化,但有關收購至今規模有限。豬扒亦努力想轉型,今年Kick off就大談SDN,不過似乎成效亦好限,雖然始終快過思科。

而SDN之中,VMware收購Nicira後,獨立嘅Big Switch又剛英特爾及高盛入股,另一家由唔少思科前行政人員組成嘅Arista,舊年連負責思科SDN嘅計劃(OpenPK計劃)負責人Tom Black,都跳船過咗 Arista。其他好似 Embrane及Plexxi等較細SDN公司,亦受投資者追捧。但類似專門出售網絡器材嘅公司要轉型成功,其實有一定難度。因為SDN以軟件為主,對於傳統業務有一定衝擊。

究意SDN有無前途?最近Big Switch同戴爾成功响中國,為「央視-索福瑞媒介研究公司」(CSM media research)建立SDN,大量傳媒報導。戴爾在中國業務做得唔錯,又無乜傳統包袱,終於做到第一個SDN案例。最近戴爾希望私有化,唔想受到上市地位影響,加快業務轉型,發展數據中心業務,可惜受唔少障礙,不過科技股再跌吓,Michael Dell嘅大計,又有多啲希望成功。

沒有留言:

發佈留言