2013年8月14日星期三

太古坊效應

法國電訊公司Alcatel-Lucent原本在太古坊常盛,因為太古坊2期重建,搬咗去英皇道泓富產業千禧廣場,响北角海逸酒店旁邊,裝修剛剛完成。太古重建太古坊,包括和域大廈亦短期內重建,唔少IT公司搵地方搬。太古坊可以話成功製造IT公司叢集(Cluster)效應,附近商廈稍後需求可能大增。

講起話音,本港唔少人做服務中心(Contact Center),大部分都係用IDA-P線路,其實好無彈性。不過聽講香港大電訊商積極籌備SIP  Trunk,大家無須再在PABX上插轉換卡,上星期薄餅正式推出SIP  Trunk,其他電訊商推出亦應該為期不遠。Asterisk為人熟悉,好多人期待SIP  Trunk。Alcatel嘅PABX亦支援SIP  Trunk,直接駁寬頻線講電話。

NTT亦在本港大展拳腳。8月22日,即係下星期四,NTT再在香港會議及展覽中心,舉辦NTT環球論壇,主題係雲運算及未來數據中心,第一場演講係IDC亞太區新興技術研究總監Claus Mortensen,價錢絕對唔平,不過NTT大把錢,所以唔計較,其餘又有NTT介紹SDN技術。

沒有留言:

發佈留言