2011年3月23日星期三

蘋果股價被震散

輻射無色、無臭、無味,殺人於無形。日本隔香港三千公哩,香港人依然挍盡腦汁抗輻射。相對起嚟日本人,反而無咁緊張。香港人可以話先「天下之憂而憂」。
香港人亦發揮「驚死怕執輸」性格,搶購奶粉、鮑魚、海味、鹽、海帶、紫菜

地震同一日,蘋果公佈iPad 2據報日本天災會影響蘋果零件供應鍵,因為日本係全球NAND快閃記憶最大生產國,富士通同東芝廠房受損,有人以為iPad 2供港時間推遲,水貨佬就以為iPad 2有排炒。

蘋果電腦股價上周大幅滑落,不過主要唔係俾地震震散,因為富士康業績倒退,所以有人聯想蘋果iPad 銷情唔好,分析師就調低蘋果投資評級,令蘋果出現小股災,從三百五十幾蚊美金,跌落三百三十,跌超過百分之五。

雖然話NAND快閃記憶供應可能短缺,但市場人士話蘋果已經係NAND快閃全球最大買家,肯定優先獲得供貨,加上手頭現金達四百三十億美金,財雄勢大,供貨一定唔會受到影響。不過,近年日本一直係蘋果銷售增長最快速嘅地區之一,目前佔總佢哋銷售達百分之六。日本市場放緩,供貨其他地區就更充裕。而
NAND快閃短缺,只會打擊其他「細規模」嘅生產商,好似三星、摩記同HP呢類平板電腦廠商。


沒有留言:

發佈留言