2008年8月21日星期四

咪記研究院臥虎藏龍

上星期去咪記亞洲研究院十周年慶祝,新院長洪小文演講,加上「標哥」講創新。今次由於北京搞奧運,所以原本大本營在北京嘅亞洲研究院周年紀念,移師香港,搵埋三大校長助慶,可算熱鬧。

亞洲研究院從李開復在中關村開檔做院長,李開復去咗Google,首席科學家張亞勤頂上,跟住係沈向洋接任,然後係目前嘅洪小文院長。

李開復、沈向洋、洪小文,三人有一個共同點,就係全部都響美國卡内基梅隆大學(Carnegie Mellon)讀博士,全部係師兄弟,可見呢家大學美國嘅地位。沈向洋曾响港大讀過哲學碩士,叫做同香港有啲淵源。

四人之中,只有張亞勤係美國喬治華盛頓大學博士,不過張亞勤出名係神童,廿三歲就已經攞博士,好有學者風範。咪記亞洲區搞Imagine Cup,俾亞洲區各家大學各顯神通,就係呢位博士嘅傑作。佢曾經臨危受命,被大隻佬CEO Ballmer請番去總部救火,改組流動電話部門,係咪記功臣。

今次活動有大批內地記者參加,陣容鼎盛,標哥入場,仲全場起立拍掌,不過到咗「釘模」就有啲蝦碌,不過小弟見過「標哥」自己做「釘模」時都「輕」機,今次其實好小兒科。

講返呢位洪小文院長,係語音識別專家,記者會上展示亞洲研究院嘅技術,其實更加有趣,就係將一幅圖片某部分攞走,不過佢哋計數叻,幾複雜圖形,連頭髮咁複雜微細,都可以計走。但响圖片計走啲內容唔出奇(因為圖像運算成數學公式,技術上發展好耐)。奇就奇在,佢哋仲可將嘅圖片被物件遮住嘅部分,用數學計番出嚟。佢最後一張圖片,係將一張平面圖畫,計到好似立體咁,佢話將來可以計到附近三百六十度都睇哂,真係服哂佢。

沒有留言:

發佈留言