2008年8月14日星期四

HP台灣換老總

上星期聽講HPFelix See榮升VP,並調任台灣區老總,而到香港走馬上任嘅係吳福來,Eric Goh一向長駐新加坡,睇名字串法,就知唔係香港人,不過佢上任前係亞太區及日本科技方案部市務副總裁,係香港市務部Fred Sheu嘅老細。佢之前都係紅色,做過康柏嘅新加坡區老總,之後就一直做區域性工作。

不過聽講Eric Goh唔會舉家移民,逢星期六就會返新加坡老家。而Felix就調去台灣兼升職,接替因為「家庭因素」而辭工嘅台灣老總楊人捷,做科技方案部副總裁。呢位楊老總响一年前仲响鴻海富士康,幫郭台銘打工。富士康為HP做唔少代工,大家好熟絡,轉到HP幫手,估唔到一年後就鬆人。

不過七月底,HP台灣大執位,除咗近日退休嘅蔣群儒,PSG嘅陳敬宏又轉去手機廠HTC做大中華區總經理,舊年HPPSG業務突飛猛進,尤其手提電腦更加非常好賣,而PSG以前嘅歐明哲,調去新加坡無耐,又跳槽去聯想做台灣老總。估唔到除咗電腦好賣,人都好搶手。

楊人捷離職,盛傳話管理作風不協調(可能加上條數唔掂),台灣老總個位都幾難坐。

Felix唔係猛龍唔過江,佢最大分別係銷售出身,HP老細Mark Hurd舊年大舉收購軟件業務,錢駛唔少,所以對企業軟件同服務條數,期望非常之高,一於調Felix過去發功。

聽講HP收購嘅SPI Dynamics(專做Web應用保安檢查)CTO兼創辦人Caleb Sima,九月份可能到訪香港,Caleb Sima响美國好出名,除咗後生靚仔(今年只得廿八歲),仲曾經係位駭客,除咗未俾人拉過,在美國軟件開發行業好出名(曾經當選咪記嘅最有價值專業人員MVP)。90年代末期,Sima中學未讀完就出來創辦SPI Dynamics,對於大學學位更嗤之以鼻,廿零歲已經賺到盤滿砵滿,仲表明過想三十歲退休。唔想讀書又想做億萬富豪,除咗Bill GatesMichael Dell,又多位偶像人物。

Sima出過一本有關Hacking既書,叫Hacking Exposed Web Applications,有興趣可以到Amazon買,到時搵佢簽名。

沒有留言:

發佈留言