2008年8月28日星期四

HP成績表

上星期,咪記合作夥伴周年大會,會展二樓演講廳座無虛設,上星期咪記先啱啱亦响同一地點,搞亞洲研究院十周年嘅標哥演講,唔怪得咪記阿B小姐話做到氣咳。

近期唔少IT大藍籌公布業績,其中HP响上星期嘅成績表,最多人討論,市場吹淡風之下,純利竟然上升14巴仙,最犀利竟然係筆記簿電腦(聽講2133仲賣到斷市),銷量勁升26巴仙。而增長最強勁係亞洲區,上升8%。不過,HP傳統嘅IPG(即係主要係打印機部門),就斯人獨憔悴,只增長3巴仙,市場佔有率下跌,結果IPG當然係重組(即係瘦身是也!)。

HPPSG(個人電腦部門是也)以前叫做「窮親戚」,當年嘅阿頭Zoe姐拼勁過人,係阿J最佩服嘅行政人員之一,不過形勢唔好,超人都無乎。唔怪得聽講咪記阿頭,年年去拜車公廟,有時勤力可能係次要,唔見「車公」,都應該去「攝太歲」,趨吉避凶。IPG同埋PSG今年秋季產品造勢大會,會响9月中响旺角朗豪酒店聯合舉行,屆時應該唔少亞太區記者會到香港。

無獨有偶,99號,香港嘅基建產品分銷商B & Data,亦會在旺角朗豪搞Solutions Day,幾乎大部分大牌子都會上台講嘢;包括Blue Coat同埋Riverbed兩個對家。聽過因為B & Data以前做咗十幾年Packeteer,所以順手做埋Blue Coat,最近又新簽咗Riverbed返嚟,真係要乜有乜(唔知會唔會賣豬扒嘅WXC),但係豬扒嘅PM Chan會上台講交換器,最近阿J聽過一次介紹,實在值得推荐。不過B & Data代理嘅保安產品仲多選擇,一日之內難得可以見哂咁多品牌,有時間不妨去旺角朗豪捧下場,聽吓 CEOLouis Fan,點會傾得掂咁多大品牌。

沒有留言:

發佈留言