2008年8月7日星期四

SAP記轉老頂

I記朋友講開,先知原來張烈生去咗SAP做中國區董事總經理,TimothyI記响唐老總之前,响0305年曾做過香港區嘅總經理,無耐就返大陸。Timothy84年中大畢業後,入咗I記一年,跟住就去咗大陸發展,為公司做開荒牛,中國經驗可以話數一數二。

85年中國加速改革開放,所以Timothy見證中國經濟從無到有,接觸過唔少行業。I記亦係最先進入內地IT企業,內地不少主要客戶,都利用係I記客仔。

雖然話SAPERP市場仍然係一哥,不過中國區總管呢個職位唔易做,因為上任嘅原香港區主管(仲睇埋台灣)嘅李文俐,做香港嘅時候好好哋,點知舊年升上神檯,取代原德國藉嘅西曼,做咗中國區總經理,八個月後就想「多啲陪家人」而離職,證明呢份工幾難哽。

李文俐只做咗八個月,就離開咗原本做咗十八年嘅SAP,所以證明升職未必係好事,不過李文俐係原藉新加坡,响香港做事如魚得水,做得可以話相當開心,但到咗國內,可能就有文化衝突喇!SAP亦可能因此立心要搵一個國內經驗豐富嘅人,結果輾轉四個月,才覓得阿Tim加盟。阿Tim唔單止人脈廣闊,跑過大江南北,而且完全掌握中國大陸人思考方式同埋演變添。

大陸嘅高層人員,一向都傾向請香港人,原因唔再係英文好,(好得過老外?)而係熟悉文化差異。SAP又非常靠拍乸開拓市場同埋為客戶度造方案,所以如果同啲拍乸唔啱咀形,其實都幾煩。不過阿Tim為人好沉實,睇落點都唔止八個月啩!

沒有留言:

發佈留言