2009年4月16日星期四

咸網風雲

上星期爆出高官返工顧住睇咸網,各大保安商不約而同,接到各政府部門電話,話官府嚴正處理,攞齊咸網網址做測試,以免高官返工無嘢做,仲搞到網上大塞車。

McAfee嘅珊姐,馬上徵集各方好友,一齊測試佢哋嘅Webwasher,阻擋咸網方面,有冇漏網之魚,以免失禮。雖然大家呢方面知識廣泛,經驗豐富,力攻之下,果然撥水不進,可惜香港環保署唔係用緊佢哋產品。不過,如果高官無得撈(雖然機會幾乎係零),可以幫吓珊姐手,講唔定可以拆McAfee招牌。

講起網站過濾,其實分開消費者與商業類;商業類網站過濾最老資格,不可不提Websense(亦係最大,07年買埋第二位嘅Surfcontrol),不過環保署亦似乎唔係佢客仔,技術總監William Tam,近來好似幾唔得閒。

不過,其實有啲UTM內,亦都有本身網站過濾功能。阿J見過,以FortiGate嘅最頂癮,分類鉅細無遺,例如抄襲(Plagiarism)網站過可以過濾,唔怪得咁多大學用咗FortiNet產品。

不過通常網站過濾,都係整個網址截住唔俾睇,FortiGate就可專門只過濾有味圖片,文字依然可讀。如果看倌有興趣睇咸網之餘,只讀內容唔睇相,可以考慮FortiGate。不過據知環保署亦唔係用呢隻牌子,所以估計「高官」應該連汁都撈埋。Patrick可以向政府推介吓,無所事事之餘,亦至少可以學好啲英文(或者中文)。

此外,加速技術廠商Bluecoat,買咗Cerberian後亦有類似技術。保安廠商廠商Symantec亦佔小部分市場。不過都唔識,都係唔評論嘞。

沒有留言:

發佈留言