2008年10月30日星期四

邊度係中天地?

金融海嘯,除咗iBank唔掂,IT人都好頭痕。問J記老友記啲Sales點,佢話好耐唔見人,佢解釋因為經濟旺時,大家留响公司上網炒股,而家經濟唔好,大家都唔知去咗邊。聽呢份工真係恨死隔離。

近年銀行大力拓展財富業務,財富不翼而飛,未來幾年做乜,真係難講。不過經濟唔好,大家可能會留响屋企睇多啲電視,今個星期就有亞洲有線與衛星電視廣播協會會議CASBAA,選址唔係灣仔會議,而係去咗西九龍「中天地」。

邊到叫「中天地」?英文叫POP TV ARENA,以前叫維港巨幕,做過室外電影院,又搞過張學友演唱會,不過邀請函依然慌死大家蕩失路,貼埋地圖,又列明行走路線,仲順便可行吓附近嘅圓方。

經濟唔好,消費疲弱,唔同公司有唔同對策,蘋果剛公佈業績就好到出奇,第四季度盈利成十一億四千萬美金,最好嘢係海外銷售佔收入超過四成,而且筆記簿銷情愈來愈勁,Mac機銷售去舊年同期升兩成。好多以為經濟唔好,新Mac機會減價,不過Steve Jobs好有信心,好女唔憂嫁。只要Jobs身體無恙,蘋果股票長揸長有。

蘋果嘅孖屐亭June以前响HP過去,同記者好熟絡,不過而家已經唔駛理PR,上星期MacBook登場,幾乎全港報紙到齊。佢話到咗Apple先知原來呢個位以前都由另一位HP人做過,不過唔係好似佢係IPG,而真係賣PC出身嘅Peggy,但係Peggy後來唔賣機,去咗賣線,而家响CPCNet賣線,但阿媽炒燶外匯,真係賣極都補唔番。

沒有留言:

發佈留言