2008年10月9日星期四

中國員工保安意識差

思科一向是網絡設備大哥,最近佢哋進行全球性資料遺失錯誤嘅調查,話其實唔少保安漏洞,都同人嘅行為習慣有闗,所以了解員工行為,可能比升級IT設備緊要。

思科委托美國調查公司InsightExpress嘅全球性調查,部分幾有趣,顯示中國嘅員工風險意議唔高,各位老細要留意吓嘞。

調查訪問十個國家內,不同行業及規模嘅一千位僱員及一千位資訊科技專家;包括美國、英國、法國、德國、意大利、日本、中國、印度、澳洲及巴西,因為呢啲國家各自代表不同社會同埋商業文化。中國竟然有五分之一嘅員工,擅自更改電腦上安全設定,進入未經授權網站。呢個結果唔出奇,中國員工用電腦習慣一向令人頭痛,尤其係唔少人用驣訊嘅QQ即時通訊,經常在線傾偈同下載,好多保安閘道同埋防火牆,都無乜QQ乎,印象中只有FortiNet嘅產品(可能國內研制關係),可以攔截QQ

此外,中國有接近三分之二的受訪者嘅資訊科技專家,遇到員工未經授權,就存取網絡同埋設施,有時中國公司內嘅電腦室,可謂無掩雞籠。接近三成嘅中國員工,將財政戶口登入名稱同埋密碼儲存在電腦。超過四成中國員工,將公司資料儲存手提儲存設備,然後仲攜帶離開辦公室,所以在中國嘅公司資料,經常都有頗大失竊風險。

但有一個數字,就超過五分一嘅德國員工,容許非僱員未經監管下,响公司內隨處遊走,十個調查國家嘅平均數,只係百分之十三。點解咁多無謂人,會响德國公司內自出自入四圍走,咁就真係唔知嘞。

沒有留言:

發佈留言