2008年10月2日星期四

又到TechED

以公關嚟講,咪記財雄勢大,所以全球公關大會,除咗佢哋公關大姐Alice以外,連服侍佢哋公關公司嘅靚女Monica都有份去西雅圖見大老細SB

不過咪記開會,都人山人海,今年十月八至十號,又响香港搞TechED,肯定又有幾千人參加,而且入場費仲要成千幾銀,其他IT公司只有望門興嘆。佢哋每年在佛州迪士尼世界,單係專門做俾內部孖屐亭人員嘅MGX,聽咪記孖屐亭B小姐話,就有一萬三千人咁多。可見咪記真正身份,其實係一家搞孖屐亭嘅公司。

上星期,O記在舊金山開2008年全球大會,招呼啲客戶,一個星期內,香港嘅公關竟然發咗十二篇新聞稿,可以話破哂紀錄。

聽講話O記大會都有四萬幾人捧場,但係咁多新聞稿,就好難消化。但O記都順便頒吓獎俾「拍乸」,其中包括頒獎俾亞太區最佳合作伙伴,其中最佳製造、經銷與零售行業合作夥伴,頒咗俾上海嘅全富漢得軟件,呢家公司在ERP,特別SAP同埋Oracle都做得唔錯,老總范建震曾經在一段ERPWorld訪問中,話漢得軟件當哂客戶係衣食父母,所以即使公司聚餐,都用客戶品牌。「舉個例子,我們去聚餐,啤酒用青啤,家里喝牛奶,是光明的,因為都是我們的客戶。」好在「三鹿」應該唔係漢得軟件客戶…。

呢位范老總口才了得,係復旦大學高材生,聽講高爾夫球仲打得唔錯。

沒有留言:

發佈留言