2009年1月22日星期四

北電破產保護令

一年爾始,上星期有北電嘅活動,講佢哋推出嘅Web.alive,點樣幫聯想賣電腦,不過同一日又傳出北電申請破產保護令,以免重組受債權人干預。新年流流,又要出通告解釋,真係大吉利是。

不過北電出現問題已經唔係最近嘅事,唔駛大驚小怪。申請保護令亦唔代表會執笠,美國好多航空公司都試過,結果安然渡過。不過上年十一月申請破產保護嘅Circuit City,亦有真係倒閉咗。

曾幾何時,北電在話音交換同埋光纖(DWDM)方面,技術領先同業一度係加拿大之光。北電在IP電話同埋VPN、技術上甚至有段時間超越思科。但2004年會計醜聞後,業務一路走下坡,IP電話市場幾乎俾思科佔去半壁江山,可能係管理層應乎法律挑戰,已經疲於奔命,仲點樣做好盤生意?

講起醜聞,另一單愈炒愈大鑊係印度嘅電腦顧問Satyam,上月爆出做假賬嘅規模驚人(超過10億美金),最近又查出誇大聘用員工嘅數目,原來五萬八員工,唔少係幽靈,咁出糧嘅錢去咗邊?講呃,真係唔夠印度嚟。

年初好多IT人都出門去也,聽取新一年Kick-off,香港水盡鵝飛。今年年初嘅活動又確係唔多,HPPSG二月中就在迪士尼開亞太區大會,不過今次係講遠端用戶技術(Remote Client),即係以前所講嘅薄客戶。香港某啲機構,好似英基屬下某嘅九龍小學,已經用緊類似方法,取代傳統桌上電腦。HP舊年開始,已經不斷推銷CCI技術,即係透過刀鋒伺服器取代桌面電腦。刀鋒伺服器市場的最大競爭對手I記再無做PC生意,HP就推動桌面虛擬化,以取代桌面帶動刀鋒伺服器市場。今年大手筆,再在迪士尼開騷,睇吓I記有乜對策。

沒有留言:

發佈留言