2015年1月28日星期三

一地眼鏡碎


Google宣佈不再出售Google眼鏡,Google X亦不再負責開發,因為有唔少保安同埋私隱問題。Google眼鏡曾引起唔少人憧憬穿戴裝置市場,結果發現只係一班聰明人,花咗好多時間在一個笨產品上。

上星期,咪記公佈Windows 10,公佈話「Windows 10 將以服務的形式提供」,又指「正使用Windows 7、Windows 8.1 以及 Windows Phone 8.1 的客戶將可以在首年享受免費Windows 10升級服務」,是否代表第二年,用戶就要畀但係,Windows 10授權方式混淆,似乎無乜迴響。反而另一產品─HoloLens,就更多人關心,呢種裝置可為現實世界視像,加上全息顯示,3D顯示嘅全息圖(Holograms)嵌入現實環境之中。咪記公開一款HoloLens頭戴裝置(HoloLens headset),溶合現實同埋數碼世界,比起目前Augmented Reality及Virtual Reality,跨進一大步。

從YouTube宣傳影片,HoloLens有多種不同用途,包括咗產品設計、Skype電話、電玩遊戲。有人試用完,話戴上有如進入科學小說咁誇張,虛擬3D境像隨身體而改變位置,圍住虛擬3D模型參觀,十足親身去博物館。打機可以打到响屋企開巷戰,Skype視像電話遠程教人修理水喉,好似人到咗現場。

咪記並無公佈售價,Windows 10會有API可寫上述Holographic applications。但HoloLens並無發表正式售價,以YouTube所見,如果價錢唔貴,HoloLens可能係咪記近年最突破之作。估唔到Google Glass胎死腹中,反而Holo Glass後發先至。



沒有留言:

發佈留言